Jag tror att personen brevid mig fuskade på teoriprovet
Jag satt längs bak och skrev teoriprovet. Brevid mig satt en kvinna med slöja, hon gjorde provet på arabiska och jag hörde att det lät från henne men jag trodde då att hon bara glömde att sätta på hörlurarna eller att hon av misstag råkade trycka på läs upp knapparna. Men nu senare på kvällen efter att jag har tänkt på det lite så är jag övertygad om att hon fuskade på teoriprovet och att hon hade någon form av Bluetooth kopplad enhet under hennes slöja. Vad skulle man göra i sådana fall? För övrigt gick provet riktigt bra för mig (första försöket och godkänt).
Mind your business. Helt ärligt, om hon inte kan trafikreglerna utan att fuska så kommer det vara svårt att klara uppkörningen.
Hej! Jag skulle kontakta Trafikverket direkt - dem har nämligen kameror i hela salen som dem kan kolla igenom. Om denna kvinna fuskade så är det ett brott som kallas osann försäkran. Om hon klarade provet genom fusk blir hon ju en trafikfara - det kanske blir en nära anhörig hon kör på när hon inte förstår vad en stoppskylt innebär. Kör det rätta och kontakta Trafikverket direkt!
Jag håller med Felicia, anmäl det till trafikverket. Jag vill inte heller ha fler trafikfarliga förare på vägarna.
Senaste foruminläggen
Rubrik