Tjo, ja det är så enkelt...förvisso...
Men så gick de för mig.
1. Säkerhetskontrollen, fick kolla allt från vilka däck som råder o dess egenskaper, säkerhet med barnlås m.m fick till o med hoppa in o visa att dörren är låst. O givetvis motorns vätskor. Ja ni fattar..
2. Skriftlig väg där destination låg efter 5 korsningar vad det råder, fyra rondeller innan sväng till slutdestination som var en kyrka där kunden ville ha skjuts till kyrkans stora ingång.....under färden dit ville uppkörningsgubben att jag skulle sätta på radio som var bekvämt i hela bilen, lite senare ville han ha 21.c i bilen. Senare ställde han frågor om vem jag var för att se om jag svarar bekvämt.
3. Sen dags för gps, ställde in google maps själv. Han ville se hur, vad jag valde. Drog igång mot angivna adresser som var en del i slutdestination. Inte alla som vet hur man ställer in, men jag visste. Kirrade allt på det förutom att han gnällde till där det var ett vägarbete o gpsen sa del , jag lyssnade för mycket till rösten tyckte han, car bara en gång typ haha . Sen gnällde han om att alla kunder vill inte höra rösten.....saken e den att han hade med sig en elev där bak som ska bli lärare varpå han frågade om min volymnivå på gps var ok....
4. Ja fan orkar inte skriva allt. Var massor. Köra kund ända in till sitt kök skämt o sido.
Iallafall kuggade på att han tyckte jag körde inte 100% kundsäkert på en landsväg.... vilket jag vet att jag gjorde.
Lite info o sug i er.
Spotta i nävarna o kom igen
Lycka till alla. Trots de känns med kugg, hehe kram.
Lycka