Körkortonline > Körkortsforum > HJÄLP Kuggat teorin x antal gg…

HJÄLP Kuggat teorin x antal ggr

Sa 2025-04-17 20:58 ! Citera #
Sååå arg och irriterad kuggat teorin idag IGEN detta var min 6e gång:( ligger alltid på 47 :( vad ska jag göra???
Jag har ta körkort appen och får alltid rätt på hela slutprovet med 54 rätt…
Trodde allt gick så bra idag… fick ganska lätta frågor idag men tydligen intr :(
HJÄLP snälla mår så dåligt över detta
Gäst 2025-04-17 22:13 ! Citera #
Sträva efter att få ca 60 rätt istället på testproven så bör det gå bra.
Björn He I går 00:01 ! Citera #
Det är kanske enklast att klara ett teoriprov om man läser på Körkortsboken så noga man kan, den finns väl ändå att köpa på trafikskolor.
Gäst I går 10:11 ! Citera #
Jo jag har böckerna hemma. Men gillar inte o läsa i de:( lär mig mer av ljudtexter på appen :(
Fick 24 på trafikregler och 13 på trafiksäkerhet
Gäst I går 14:36 ! Citera #
Det kan även vara bra om du har någon brevid dig när du svarar som kan förklara vad du ska tänka på.
gäst I dag 18:25 ! Citera #
Klarade teoriprovet utan problem första försöket, men du måste som personen ovan skrev sikta på runt 60 rätt på teoriproven på ta körkort appen för att ”nästan garantera” att du har kunskapen för att få godkänt på teoriprovet
gäst I dag 18:26 ! Citera #
Gjorde typ 30 övningsprov på ta körkort appen och gick från att få godkänt ibland till att liksom få minst 56-58 poäng på varje prov och det ledde till ett hyffsat enkelt teoriprov med stabila 58 rätt

Senaste foruminläggen

Rubrik
150
I dag 09:22
1
I går 06:41

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor