Körkortonline > Körkortsforum > Vill inte ens ta körkort längr…

Vill inte ens ta körkort längre

KuggKungen48 I går 20:00 ! Citera #
Jag har kuggat uppkörningen 2 gånger och klarade teoriprovet på första försöket i januari, innan jag började köra upp så va jag pepp på att ta körkort men nu känner jag mig så slut och snart är giltighetsperioden för mitt teoriprov slut och det känns bara som att det är för mycket press på att man måste klara uppkörningen inom en viss tid, Det hjälper också inte att farsta (värsta uppkörningsstället) ä typ det ända stället i stockholmsområdet som har lämpliga tider på lämpliga dagar och inte dagar 3-4 månader i framtiden. Och dom är så petiga jag fattar att det handlar om nollvisionen och att ingen ska dö i trafiken men behövde jag verkligen bli kuggad eftersom jag låg i mittenfilen på en motorväg med 3 filer? (ingen bussfil och många påfarter)

Lite rant bara
Gäst I går 20:18 ! Citera #
Äsh garva boka igen och ligg höger närmast mål nästa gång. Tänk på alla jävla petiga detaljer inför alla moment/uppgifter de ger dig.Och gär rätt där Ge dem ingen möjlighet att underkänna dig. 3 gången för mig i sthlm va ny ort tänkte bara jag vet att jag kan. va ej nervös tänkte typ aja får väll ta 5 gånger om de krävs nåndag måste jag väll göra en helt perfekt körning:D
Tänkte på alla detaljer i alla moment de kan mig. vips tillbaka på trafikverket och körningen va godkänd:D
Gäst I går 20:32 ! Citera #
Jag fattar vad du menar, men dom har rätt att kugga dig för det. Enligt lag måste du köra i högra filen om hastigheten är 80 och uppåt. Så det handlar inte om att vara ’’petig’’. Du är väldigt nära så ge inte upp. Ändra mindset från ’’jag måste klara det’’ till ’’jag ska köra mitt bästa och visa att jag är trafiksäker’’. Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I går 20:02
5
I går 11:26

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo