Körkortonline > Körkortsforum > Kuggar teorin

Kuggar teorin

Gäst I dag 16:08 ! Citera #
Sg 2025-03-14
Jag tycker att ljudboken fungerar bra samtidigt som jag skriver ner. Kan ej läsa boken känner inte att jag tar in något :(
Ljudboken är lättare!
Men vilka plattformar med frågor körde du?
Ge tips snälla
Tycker du att 3 veckor räcker med intensiv plugg för teorin provet? Jag kan ju redan en hel del…
Hej. Kör ljudboken då, men du måste analysera dig själv och var du brister. Du måste förstå situationerna på frågorna. För vi som klarar teorin vet att de bara finns ett rätt svar inte fler. Tex miljö osv är plugg man ska lära sig vad tex etanol är. Men mkt av frågorna kommer vara tex va gör du i denna situation? a,b,c,d, Då måste du kolla noga på bilderna eller filmen. Tänka att du är ute och övningskör och vad är då rätt? i tex en 4vägs korsning när de kmr bilar från alla håll. Ni måste kunna tänka och resonera er fram till rätt svar.
Jag körde frågorna i ta körkort, samt elev centralen. Något gratis test här på forumet. Sedan Lyssna jag på körkortsfrågor på youtube. Kollade mkt uppkörnings videos mm.. Samtidigt som jag övningskörde. 3 v kan absolut räcka. Öva gärna på ett moment gör deltest där sen gå vidare. Tex är ett moment svårt öva på de i ljudboken samt i körkortappen tills de sitter till 100% testa gör slutproven igen se om du för bättre resultat gå vidare till nästa moment osv.

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 18:40
11
I dag 16:08
1
I dag 12:50
5
I går 14:11

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortstest