Eco driving

RS 2025-03-06 13:24 ! Citera #
Har haft körkort i många många år, utan olyckor. Inte en enda gång. Blev av med körkortet i samband med min egna missbedömning Hur som, idag blev jag kuggad för att jag inte motorbromsade tillräckligt vid avfart av motorväg och inför rondell.. känns inte riktigt ok, men vad vet jag
Hakkan 2025-03-06 21:17 ! Citera #
RS 2025-03-06
Har haft körkort i många många år, utan olyckor. Inte en enda gång. Blev av med körkortet i samband med min egna missbedömning Hur som, idag blev jag kuggad för att jag inte motorbromsade tillräckligt vid avfart av motorväg och inför rondell.. känns inte riktigt ok, men vad vet jag
Saker kan ha ändrats sedan du tog körkort.

Du kanske har lagt till dig med ”dåliga vanor” ECO driving är en ganska stor sak med andra ord att som du själv säger inte motorbromsade när du skulle av, att du körde hårt mot en rondell och bromsade istället för att planera din körning vilket är något dom tittar på. Tänker att vi som har körkort lägger lätt till dåliga ovanor..
Chaco 2025-03-08 22:54 ! Citera #
Du blev inte kuggad för att du inte motorbromsade, du blev kuggad för att du inte planerade din körning.

Senaste foruminläggen

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo