Start > Körkortsforum > Teoriprov

Teoriprov

Sanirizo 2010-10-11 14:00 ! Citera #
Tja alla trafikvettiga!
Jag ska göra mitt teoriprov om exakt en vecka och jag har, under ett ganska bra tag nu läst samt sammanfattat olika delar i körboken. Ni som har erfarenhet av teoriprovet och gjort det innan, vad är det viktigaste som jag behöver plugga på? Eftersom jag enbart har pluggat privat och inte gått några kurser i trafikskolan är jag lite tvetydig till vad jag ska lägga min största koncentration på i boken.
Tacksam för svar!
:D
bilel 2010-10-11 16:18 ! Citera #
Du måste lässa på hoss trafikskolan de har hela tid frågar som är närmast teorriprov
ghudi 2010-10-18 20:19 ! Citera #
Jag tycker också trafikskolor har de frågor som mest kommer på provet.
Blober 2010-10-20 14:05 ! Citera #
Kolla upp olika uppdateringar som skett efter att din teoribok kom ut :) Du behöver inte gå till en körskola för att få godkänt. Ett tips jag brukar använda på alla sorts prov är att läsa igenom boken och det som känns svårt gör man en egen fråga av så till slut har man fått ihop ett eget litet test som man kan testa sig själv på. Detta är smart för du måste alltid tänka efter när du skriver frågan och sen besvara den och om du svarar fel läser du snabbt och enkelt svaret i boken och har formulerat och sett samma sak flera gånger :) Lycka till
Gäst 2010-10-21 12:15 ! Citera #
Bra tips!!
ghudi 2010-10-24 21:53 ! Citera #
Hej ,

Är det någon som har gjort teori prov i Rum 3 och kan tips mig med några svåra frågor som han eller hon kan komma i hög blir jätte tacksam . JAG skulle göra prov den 20 nov. tack :( :(
Gäst 2010-10-26 01:37 ! Citera #
Googla runt på internet, finns flera ”småtest” lite var som. Läsa i forumet är ju också bra :D
GHUDI 2010-10-26 18:38 ! Citera #
Tack Podiliski jag ska gå runt och leta efter ,,, jättesnält.
Anna-Karin 2010-11-21 10:56 ! Citera #
Jag ska göra mitt teoriprov om 3 dagar och är jättenervös, vill verkligen spika det.
Har läst boken kanske 3 gånger och repeterat de sakerna jag är lite osäker på
samt att jag gjort många många test på olika teorisidor här på internet,
men samtidigt är jag inte 100 på allt!
Vad tror ni, kommer jag fixa det? :)

Skulle vara uppskattat om någon kunde ge mig lite tips inför provet!
ghudi 2010-11-21 11:56 ! Citera #
ANNA KARRIN DU KOMMER 100% KLARAR DEN LYCKATILL.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest