jag har nu kuggat uppkörningen 4 ggr, och fattar verkligen inte hur de typ är möjligt. Jag har haft moppebil i 2 år och de har gått super. Har också övningskört mycket hemma och 5 lektioner på körskola där både hemma och på körskolan säger dom att jag är duktig och redo.
Men direkt när de handlar om uppkörning så går de sämst. Varje gång har de vart något nytt jag kuggat på. Första gången var de för jag svängde för snabbt, andra gången var de för jag glömde att kolla vänster sidospegel vid ett körfälts byte, jag visste att ingen kunde komma där dock men orkar ej förklara hur för då blir detta superlångt, tredje gången var för att jag ibte accelerera snabbt nog och nu idag fjärde gången var för att jag ”inte planerade min körning nog” vid en rondell så han var tvungen att säga att jag skulle stanna. Jag visste att jag kunde åka och sa de men han sa att nej de va fel. Då tappade jag verkligen hela självförtroendet.
Mår så mentalt dåligt av detta körkortet. De kostar så himla mycket och skäms verkligen så mycket när jag failar på gång o gång. De e verkligen hemskt att skämmas för alla andra. Jag är en väldigt högpresterande människa i helhet så att ha blivit failad så här många gånger gör mig verkligen så ledsen. Och sen alla som säger att ifall man kuggar 5ggr försänar man inte körkortet hjälper inte alls.
Fattar verkligen inget för alla andra som har kört me mig säger att jag kör superbra och att jag är en säker förare men direkt när de e uppkörningen blir jag sämst tydligen
Vet verkligen inte vad jag ska göra för jag vet inte ifall jag skulle klara att kugga igen