Körkortonline > Körkortsforum > ESKILSTUNA uppkörning

ESKILSTUNA uppkörning

Gäst 2025-02-12 21:52 ! Citera #
Hej!
Ge mig era bästa tips inför uppkörning i Eskilstuna :) vad ska man tänka på? Något särskilt? Hur är rutten ungefär :)
Ha de bäst!
Anoe 2025-03-03 20:45 ! Citera #
Rutten är HELT olika beroende på prövare o.s.v. Jag körde upp idag i Eskilstuna. Nästan alla jag känner har fått köra ut på Västerleden och sen antingen motorväg till folkesta och av där och runt i Hällby, eller motorväg till Svista och av där och åka vid Ekängen och sen tillbaka till Trafikverket. Vissa fått åka av i Årbyrondellen, parkera i Skiftinge och nått varv i stan typ. Jag fick köra mot Katrineholm direkt vid Västerleden och ut mot Hällby och körde runt där både i samhället vid skola, villaområde o.s.v. , på någon slingrig landsväg vid Tvåltorp(?), sen upp på motortrafikleden vid Tumbo och av i Folkesta igen och så från Folkesta tillbaka till Trafikverket ”gamla vägen”(ej motortrafikleden tillbaka). Fick inte köra i någon årbyrondell vilket var lite konstigt då typ 90% får göra det. Körde länge, ca 35 min!! Trafikverkets bilar är nya Volvos.

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I går 20:02
5
I går 11:26

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor