Start > Körkortsforum > Uppkörning i Norrtälje

Uppkörning i Norrtälje

Gäst I går 15:33 ! Citera #
Jag har uppkörning på onsdag i Norrtälje, jag har kört upp i Farsta 3 gånger och kuggat så tänker testa ett nytt ställe men är sjukt nervös eftersom jag aldrig varit där innan och snart går min teori ut så vill gärna klara uppkörningen den här gången!!!! Någon som har tips? Eller kört upp i Norrtälje, var det svårt?

(Jag har kuggat på små fel men alla inspektörer har sagt att jag kör bra)
Gäst I dag 10:41 ! Citera #
Hej,
Berätta hur det gick, om du vill berätta såklart. Det kommer nog gå galant. Jag har också kuggat tre gånger i Farsta och bokat uppkörning i en stad i södra Sverige. Jag funderar på vad jag ska säga till inspektören om varför jag valt en mindre stad än Stockholm. Ni som gjort liknande, hur har ni förklarat er? Jag är orolig över att de ”dömer” en innan.
Adam I dag 11:45 ! Citera #
Det borde vara olagligt att köra upp på en mindre ort om man kuggat i Stockholm eller i någon annan storstad - snacka om att fuska sig till ett körkort - hade inte känts på riktigt att få ett körkort på det sättet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
136
I dag 13:25
3
I dag 11:45
12
I dag 03:11

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo