Körkortonline > Körkortsforum > Uppkörning i Norrtälje

Uppkörning i Norrtälje

Gäst 2025-01-26 15:33 ! Citera #
Jag har uppkörning på onsdag i Norrtälje, jag har kört upp i Farsta 3 gånger och kuggat så tänker testa ett nytt ställe men är sjukt nervös eftersom jag aldrig varit där innan och snart går min teori ut så vill gärna klara uppkörningen den här gången!!!! Någon som har tips? Eller kört upp i Norrtälje, var det svårt?

(Jag har kuggat på små fel men alla inspektörer har sagt att jag kör bra)
Gäst 2025-01-27 10:41 ! Citera #
Hej,
Berätta hur det gick, om du vill berätta såklart. Det kommer nog gå galant. Jag har också kuggat tre gånger i Farsta och bokat uppkörning i en stad i södra Sverige. Jag funderar på vad jag ska säga till inspektören om varför jag valt en mindre stad än Stockholm. Ni som gjort liknande, hur har ni förklarat er? Jag är orolig över att de ”dömer” en innan.
Adam 2025-01-27 11:45 ! Citera #
Det borde vara olagligt att köra upp på en mindre ort om man kuggat i Stockholm eller i någon annan storstad - snacka om att fuska sig till ett körkort - hade inte känts på riktigt att få ett körkort på det sättet.
Gäst 2025-01-30 01:18 ! Citera #
Jag klarade uppkörningen!!! Och jag förklarade inte varför jag valt en mindre ort, inspektören frågade bara om jag åkt långt för att komma hit och jag sa nej jag är från Stockholm så tog ca 1 timme hit bara.

Jag förstår hur du menar Adam, jag tycker inte att det är att fuska till sig ett körkort för jag har kört på motorväg, landsväg, rondeller osv. precis som jag gjort i Farsta men fast med ett lugnare tempo, vilket ja gör det lättare. Ruten jag körde var lik dem jag gjort i Farsta men mycket mindre bilar och stress.
Gäst 2025-01-30 10:09 ! Citera #
Grattis!!!
Gäst 2025-01-31 13:14 ! Citera #
Grattis! Var fick du köra?
Lol I går 23:41 ! Citera #
Adam 2025-01-27
Det borde vara olagligt att köra upp på en mindre ort om man kuggat i Stockholm eller i någon annan storstad - snacka om att fuska sig till ett körkort - hade inte känts på riktigt att få ett körkort på det sättet.
Haha, innebär det att folk från landsorten skulle förbjudas att köra i storstäderna med sina ”fusk-körkort”? :lol:

Senaste foruminläggen

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor