Start > Körkortsforum > La ner körkortet

La ner körkortet

Alex I går 14:51 ! Citera #
Vi var ute en kväll runt kl 19 och övningskörde. Det var snö och halt men lugnt med trafik. Det gick bra, tills vi närmade oss en cirkulationsplats. Fick okontrollerad sladd, vilket var obehagligt som fan. Men som tur var, så var det bara vi i cirkulationsplatsen tills en polis bil kom i raket fart och slog på lysen. Jag följde efter och vi stannade i närheten av cirkulationsplatsen. De kontrollerade allt som mitt id, mitt giltiga körkortstillstånd, min handledarens körkort, hans giltiga handledartillstånd, kontrollerade bilen, och att övningskörningsskylten satt på. Men sen small det. DU KUNDE HA DÖDAT NÅN! JAG SKITER I ATT DU ÖVNINGSKÖR! SKA DU VERKLIGEN HA KÖRKORT?! Medans han nästan skrek det, kom det en lastbil, som fick sladd på samma ställe som oss. KÖR FÖRSIKTIGT! HA EN TREVLIG KVÄLL! Sen förvann de. De tittade inte ens på lastbilen som fick sladd. Och där satt vi.

Jag har otrolig dålig självkänsla och blev/är, shockad, ledsen och rädd. ALLA bilister springer på polisen, förr eller senare. Är det så här det är ute i trafiken gällande polisen?

Jag avbokade min uppkörning och har valt att lägga ner körkortet. Han total förstörde min motivation.
Hossam I går 17:19 ! Citera #
Du har rätt att övningsköra och lära dig av dina misstag, det är bra inför framtiden. De som har körkort tror att de är bättre men du får inte glömma bort att det är de med körkort som orsakar mest dödsfall i trafiken.
G I går 21:58 ! Citera #
Tydligen har du kommit så pass långt att du känt dig redo och bokat uppkörning. Låt inte något som kan hända vem som helst förstöra för dig pga ett oprofessionellt bemötande. Ta det här som en erfarenhet som gör dig till en bättre förare och lägg inte din energi på det dåliga bemötandet du fick, utan var snäll mot dig själv efter en sån jobbig händelse.
Lycka till med körkortet och hoppas du får tillbaka motivationen snart!
Uno I går 23:33 ! Citera #
År 2023 omkom 229 personer i vägtrafiken av dessa. Antalet omkomna i alkohol- och narkotikarelaterade dödsolyckor var 23 procent.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 23:33
1
I går 16:13
6
2025-01-13 23:16
5
2025-01-12 17:09

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo