Vi var ute en kväll runt kl 19 och övningskörde. Det var snö och halt men lugnt med trafik. Det gick bra, tills vi närmade oss en cirkulationsplats. Fick okontrollerad sladd, vilket var obehagligt som fan. Men som tur var, så var det bara vi i cirkulationsplatsen tills en polis bil kom i raket fart och slog på lysen. Jag följde efter och vi stannade i närheten av cirkulationsplatsen. De kontrollerade allt som mitt id, mitt giltiga körkortstillstånd, min handledarens körkort, hans giltiga handledartillstånd, kontrollerade bilen, och att övningskörningsskylten satt på. Men sen small det. DU KUNDE HA DÖDAT NÅN! JAG SKITER I ATT DU ÖVNINGSKÖR! SKA DU VERKLIGEN HA KÖRKORT?! Medans han nästan skrek det, kom det en lastbil, som fick sladd på samma ställe som oss. KÖR FÖRSIKTIGT! HA EN TREVLIG KVÄLL! Sen förvann de. De tittade inte ens på lastbilen som fick sladd. Och där satt vi.
Jag har otrolig dålig självkänsla och blev/är, shockad, ledsen och rädd. ALLA bilister springer på polisen, förr eller senare. Är det så här det är ute i trafiken gällande polisen?
Jag avbokade min uppkörning och har valt att lägga ner körkortet. Han total förstörde min motivation.