Start > Körkortsforum > Tips och knep

Tips och knep

Fredde 2024-12-21 15:37 ! Citera #
Guys, jag har teoriprov om 2 dagar, behöver alla tips jag kan få. Är det något särskilt jag ska tänka på? eller plugga på?

Tack på förhand
Lucy 2024-12-22 10:09 ! Citera #
Jag uppfattar det som att det är stort fokus på trafikregler på provet så fokusera på det. Gör teoriproven här på sidan och se hur du ligger till i resultat. Varje svar har en förklaring också efteråt så läs på det som känns otydligt. Finns mycket som handlar om logik och är ganska självklart så testa dig själv och spendera dagen med att fokusera på det du inte är så vass på. Lycka till!
C.G 2024-12-22 18:57 ! Citera #
Jag hade 32 frågor om trafikregler och 16 på trafiksäkerhet så jag skulle fokusera på dessa om jag hade lite tid. Som Lucy svarade se också till att läsa förklaringen på frågorna du inte kan när du pluggar så att du verkligen förstår svaret.
På provet se till att läsa frågorna och svaren noga så du inte får några slarvfel. Många frågor kan man lista ut svaret med lite logiskt tänkande. Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
7
I dag 07:19
132
I dag 02:56
5
I går 12:15
16
I går 08:53

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo