Start > Körkortsforum > Körde upp och kuggade idag. He…

Körde upp och kuggade idag. Helt knäckt och vet inte om jag orkar fortsätta.

Lina 2024-12-12 15:49 ! Citera #
Har kuggat 2 gånger nu, har uppkörningen igen om en vecka. Förstår hur dåligt du mår, jag känner samma. Framförallt med tanke på hur mycket pengar och tid man lägger på det. Väldigt svårt att hålla upp hoppet men jag försöker. Har bestämt mig för att inte ge upp!
Gäst 2024-12-12 21:58 ! Citera #
Lina 2024-12-12
Har kuggat 2 gånger nu, har uppkörningen igen om en vecka. Förstår hur dåligt du mår, jag känner samma. Framförallt med tanke på hur mycket pengar och tid man lägger på det. Väldigt svårt att hålla upp hoppet men jag försöker. Har bestämt mig för att inte ge upp!
Jag hittade också en tid nästa vecka. Har inget att förlora så det är väl bara att köra och hoppas på det bästa. Kör dock i Södertälje denna gång. Kommer definitivt att ta med solglasögon denna gång. Håller tummarna för oss båda. Jag är tacksam att man har fått så mycket pepp i detta forum. Skönt att veta att man inte är ensam om att känna så här och att flera har gjort/ gör samma resa.
Gäst 2024-12-13 13:57 ! Citera #
Gäst 2024-12-12
Jag hittade också en tid nästa vecka. Har inget att förlora så det är väl bara att köra och hoppas på det bästa. Kör dock i Södertälje denna gång. Kommer definitivt att ta med solglasögon denna gång. Håller tummarna för oss båda. Jag är tacksam att man har fått så mycket pepp i detta forum. Skönt att veta att man inte är ensam om att känna så här och att flera har gjort/ gör samma resa.
Min 3 va i södertälje och va där jag fick godkänt. Alldrig kört där innan och var 8a på morgonen rusning. Men södertälje va absolut mkt skönare en sollentuna och järfälla.

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 16:14
1
I dag 15:37

Teoribok 2025

Körkortsboken
Finns som gratis PDF (367 sidor) och tryckt version (569 sidor)
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo