Skulle behöva skriva av mig lite och kanske få lite tips med hur jag tänka då jag mår väldigt dåligt över uppkörningen.
Idag har jag kuggat min andra uppkörning i ystad. Är fruktansvärt ledsen över detta och får lite panik över att det är så svårt att få uppkörningtider i ystad (vill köra med min körskola).
Fick samma inspektör denna gången som den första. Av någon anledning blev jag jättenervös och illa till mods när jag såg att det var samma. Känner mig liksom inte avslappnad och trygg med henne då hon är ganska kall, men samtidigt kanske jag också är lite känslig.
Första gången kuggade jag endast på en fickparkering som gick väldigt dåligt. Denna gången gick fickparkering superbra eftersom jag hade övat på detta, men hon tyckte att jag hade dålig uppmärksamhet på min omgivning (jag missade ingenting, ingenting hände elr så men hon ansåg jag hade dålig koll ändå). Sen tyckte hon också att jag hade dålig koll på cykelpassagerna och att jag gasade på för dåligt när jag skulle ut från ett stopp. Känns riktigt surt att jag hade fler fel den andra gången än den första. Dessutom känner jag inte igen mig i dessa felen som hon ansåg att jag gjorde. Blev också väldigt nervös, osäker och otaggad när hon började kommentera min körning för då förstår jag ju att jag är kuggad. Till exempel sa hon ”Du måste gasa på nu!!” När jag skulle ut från stoppet, vilket jag tyckte att jag gjorde. Vill inte skylla ifrån mig men jag tyckte faktiskt att jag gjorde så gott man kunde göra i dessa situationerna.
Helst hade jag bara velat få köra upp igen typ imorgon men det verkar som att jag måste vänta minst en månad på ny tid, vilket innebär en till månad av ångest och oro över detta. Är också rädd att hamna i en ond cirkel där jag bara blir kuggad, kuggad, kuggad och jag vill verkligen inte behöva göra om mitt teoriprov. Allt känns bara skit nu.