Min bror som är 30 år gammal är min handledare och han har varit det i ca ett halvår nu.
Det känns som att vi både tröttnat på varandra när det gäller det här med körningen. Han jobbar för fullt och är trött när han kommer hem, men vissa dagar är han ledig och det är då jag ringer honom som mest och frågar om det är tid för en runda.
Nu efter att jag har kuggat två gånger för bara små anledningar känns det som att han har tröttnat på mig, han har blivit så besviken så att han inte har kunnat dölja det
När jag såg honom efter att ha kört upp såg han på mig och log stort, jag talade om att jag inte hade blivit godkänd och han tog det som ett skämt, han trodde verkligen att jag tänkte komma med ett,,- nejjj det har jag inte , jag klarade det!!! Men blev inte som han hade trott och han sa bara, jaa det var surt, du borde ha blivit godkänd. Jag blev så ledsen för det.. Jag känner mig som en failure.
Jag har inte gett upp och jag frågar fortfarande honom om när han har tid och har ork att övningsköra med mig. Finns det någon annan som också har en bror, pappa eller vem som helst som verkar trött på att övningsköra, eller att någon själv blivit trött på handledaren?