Start > Körkortsforum > Uppkörning i Högsbo/Göteborg

Uppkörning i Högsbo/Göteborg

Lily 2024-12-03 14:10 ! Citera #
Hej,
Jag tänkte att ta uppkörning (automat) i Hägsbo/Göteborg i januari, vill gärna vet vikar bilar har de i trafikverket och hur fungar det?
Någon som har lite tips om ruttet också?

Tack!!
Mia 2025-02-11 22:47 ! Citera #
Första gången fick jag Frölunda, Gnistängtrunnel, Långedrag och Påvelund, sen hem mot, gjorde en backning runt hörnet mitt i min backning sa han skit I det å kör vidare, fick inte ens avsluta den :o , tror ni att jag kände mig förminskad? Svar jaa. Sen mot sahlgrenska, en lurig avfart, och sedan en lurig påfart vid Högsbo. Andra gången fick jag Mölndal, Eklanda körde upp mot Eklanda, men fixade det genom att vända på en oarkering och köra ut igen, M C och sen ut mot Frölunda, sahlgrenska. Feilade för att jag inte var aktsam mot oskyddadevtrafikanter men tyvärr så fanns det inte så många oskyddade trafikanter ute men tyckte ändå att jag skulle föreställa sig att det kunde komma nån. Sedan feilade jag andra gången på backningen :cry:
när jag skulle rätta till bilen när jag parkerade på parkeringen så jävla små marginaler så det r inte klokt. Plus att jag tvekade i en cirkulationsplats knappt nämnvärt . Mia
Första gången gick bara inspektören ut från bilen utan att berätta vad och
:scared: :| :( vilka fel jag gjorde. Skitstövel .

Senaste foruminläggen

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo