Start > Körkortsforum > Svårt/ ej svårt

Svårt/ ej svårt

Gäst I går 21:57 ! Citera #
Hej

jag pricis böjar läsa om teaorin. jag ofta höra att ta körkort är extremt hårt. är det det som sägs eller det är överdrivet att ta körkort när folk säger det är svårt att ta den. :)
Gäst I går 22:13 ! Citera #
Jag tyckte att det va jättelätt.

Läste teori några kvällar efter skolan, klarade på första.
Hakkan I går 22:34 ! Citera #
Gäst I går 21:57
Hej

jag pricis böjar läsa om teaorin. jag ofta höra att ta körkort är extremt hårt. är det det som sägs eller det är överdrivet att ta körkort när folk säger det är svårt att ta den. :)
Det är individuellt.. Jag pluggade mycket inför teorin och klarade på första och med mycket så lyssnade jag på boken, körde här i en månad men mycket dom sista dagarna.

Jag körde med min sambo i ett par månader och tog 6 körlektioner.. tror jag slutade runt 10.000:- eller strax över totalt. Så det beror på mycket förutsättningar och att du faktiskt lägger tiden som behövs samt över på det du är osäker på.
Gäst I går 22:51 ! Citera #
Gäst I går 21:57
Hej

Inget är omöjligt! Teoriprovet är inte svårt, så länge du förstår helheten och inte pluggar in frågor och svar utantil. Värva gärna teori med praktik, att du kör mycket medan du pluggar teori så du kan applicera teorin i verkliga situationer.

Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 22:51
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest