Hur likt är frågorna som på teorin
Jag undrar hur lika frågorna på ta körkort online är med det riktiga teoriprovet? Är frågorna liknande eller skiljer de sig mycket? Har läst mycket om att svaren på teorin kan likna varandra mycket och hur gör man då för att veta vilket svar som är mest rätt?
Alla svar uppskattas
Jag är före dej om det blir imorgon
Hej, det är faktiskt klurigt vid teoriprovet för det känns som att man inte får riktigt alla frågorna som på körkortonline det varierar med frågorna,
Hej, det är faktiskt klurigt vid teoriprovet för det känns som att man inte får riktigt alla frågorna som på körkortonline det varierar med frågorna,
Tänker du då att det finns frågor som ta körkortonline inte tar upp eller att frågorna är formulerade på ett annat sätt? Om jag pluggar på teoriboken borde jag då kunna alla frågor som kommer på teorin? Eller finns det information / frågor som inte tas upp i teoriboken?
Tänker du då att det finns frågor som ta körkortonline inte tar upp eller att frågorna är formulerade på ett annat sätt? Om jag pluggar på teoriboken borde jag då kunna alla frågor som kommer på teorin? Eller finns det information / frågor som inte tas upp i teoriboken?
Kan du det som står i boken kommer du klara provet.
Alla måste sluta försöka lära sig frågorna utantill!
Att plugga frågor är bra. Men du måste kunna helheten inte bara memorera svar. Då kommer du bli förvirrad om frågorna är omformulerade. Kan du helheten kommer de inte vara ett problem. Teoriprovet är ej svårt men du måste plugga rätt inte bara memorera svar.
Vilket material använder ni för att testa er sjävla på teorifrågor. Det finns flera gratisalternativ som övningskörning.com. Vilka är bra tycker ni, har ni använt sådana sajter?