Start > Körkortsforum > Förbannad

Förbannad

Mk 2024-11-22 14:09 ! Citera #
Hade inbokad uppkörning Farsta idag och den avbokades av Farsta pga av sjukdom. Ny tid nästa vecka torsdag men jag kan inte den tiden. Ringde upp för att få en ny tid i närtid och fick till svar att nästa tillgängliga tid är i januari. Snuvad på min uppmörning och ingen försöker hjälpa utan jag möts bara av otrevligt bemötande. Har andra varit med om nåt liknande?
Gäst 2024-11-22 21:32 ! Citera #
Vadå otrevligt bemötande?

Blir nån sjuk så blir den. Eller?

Fixa så du kan på torsdag istället. Eller är det du som är tjurig?
Gäst 2024-11-22 23:35 ! Citera #
Mk 2024-11-22
Hade inbokad uppkörning Farsta idag och den avbokades av Farsta pga av sjukdom. Ny tid nästa vecka torsdag men jag kan inte den tiden. Ringde upp för att få en ny tid i närtid och fick till svar att nästa tillgängliga tid är i januari. Snuvad på min uppmörning och ingen försöker hjälpa utan jag möts bara av otrevligt bemötande. Har andra varit med om nåt liknande?
Fruktansvärt ju! Har aldrig upplevt detta, hoppas det löser sig.
RiverOak 2024-11-23 00:40 ! Citera #
Det suger såklart. Men de kan ju inte trolla fram en tid till dig om det är fullbokat. Förstår otåligheten och besvikelsen dock.
Men troligtvis kommer det dyka upp avbokade tider innan dess.
Mk 2024-11-23 04:28 ! Citera #
Klart att någon kan bli sjuk men då tar man väl in extrapersonal. Speciellt när det är så dåligt med tider som det är. Dessutom
anpassar man sina körlektioner och planerar utifrån uppkörningstiden. Så detta kändes riktigt jäkligt. Det minsta man kan begära är väl att de hjälper till att hitta en tid som funkar.
Gäst 2024-11-23 04:34 ! Citera #
Tjurig. Nä men förbannad. Vadå fixa på Torsdag. Jag kan inte ta ledigt från jobbet hur som helst. Men du är väl en sån där arbetsskygg stackare….
Gäst 2024-11-23 06:31 ! Citera #
Gäst 2024-11-23
Tjurig. Nä men förbannad. Vadå fixa på Torsdag. Jag kan inte ta ledigt från jobbet hur som helst. Men du är väl en sån där arbetsskygg stackare….
Vad är det för kefft jobb som inte går att ta ledigt ifrån?

Sluta böla och ta tiden istället.
H 2024-11-23 18:04 ! Citera #
Gäst 2024-11-23
Vad är det för kefft jobb som inte går att ta ledigt ifrån?

Sluta böla och ta tiden istället.
Gäst Vrf är du så otrevlig
Nisse 2024-11-23 19:38 ! Citera #
Gäst 2024-11-23
Du tycker de kan trolla fram en nu inspektör för att en blir sjuk, men du kan inte ta ledigt? Borde inte de har någon extrapersonal på ditt arbete då?

Nu finns det oftast inte några extra inspektörer som kan hoppa in, bara om det finns någon pensionär som jobbar extra, möjligen. Men den ska ju kunna också i så fall.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:43

Teoribok 2025

Körkortsboken
Finns som gratis PDF (367 sidor) och tryckt version (569 sidor)
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor