Teoriprov
Hej, jag har en fråga angående att jag hade gjort min teori och fick 42 rätt fast ändå när jag hade läst körkortonline.se och hade fått där mer än 80 procent i rätt? Vad är det jag kan göra och få hjälp med till nästa gång jag har läst alltså då blandat hela tiden?
80% rätt första gången du gör frågorna eller 80% rätt när du gör om frågorna igen? När du gör om frågorna så vet du ju redan svaren och då är det lätt att få över 80% rätt.
Hej, när jag gör frågorna på appen menar jag så får jag alltid 80 procent rätt?
Förstår inte riktigt vad du menar. Men som jag tolkar det så har du problem med teorin? Teorin är den enkla delen. Den kommer jag klara galant för jag är akademiker till skillnad från folk som kuggar
Hej, har du någon bra idé hur jag kan plugga för att klara min teori? Jag fick nämligen 42 rätt bara i min teori måste läsa på mer i trafiksäkerhet och trafikregler:/
Läser du boken? kombinerar du teori och körning så du förstår helheten? Rekommendationen är 90% 10 gånger i rad på elevcentralens slutprov. Då frågorna där ändras på varje slutprov va de rätt svårt att memorera dom. Samt att de va rätt lika formulerade som riktiga provets. Kombinera olika appar och och prov så du får olika formuleringar. Ta körkorts apps slutprov va också rätt bra. Samt bra utbildning i appen.
Direkt då..
Imponerande att du alltid får 80% från första provet du gör. Kan du ladda upp printscreen på din statistik över dina första prov? Eller kopiera och klistra in listan i tråden.
Vad har ni för tips inför imorgon teoriprov?
Litar du inte att jag har över 80 procent rätt i appen körkortonline.se ??
Senaste foruminläggen
Rubrik