Start > Körkortsforum > Säkerhetskontroll

Säkerhetskontroll

Meuw I dag 02:04 ! Citera #
Jag har kuggat på säkerhetskontroll 2 ggr asså ja fattar inget vet någon en bra video som går igenom allt
Gäst I dag 10:12 ! Citera #
Jag kollade på dessa två inför min youtu.be/0pVptK0PN_4?si=bHTlX7p0GrGitZ3e och youtu.be/4XDw6HmLAXA?si=wlEG2IiqVj_q1-hk. Den andra är bättre med att förklara belysningen.
Gäst I dag 11:51 ! Citera #
Meuw I dag 02:04
Jag har kuggat på säkerhetskontroll 2 ggr asså ja fattar inget vet någon en bra video som går igenom allt
Om du som nu inte har en bra handledare, så måste du gå till en trafikskola och utbilda dig! Annars kommer det bli mycket dyrare för dig
RiverOak I dag 14:07 ! Citera #
Meuw I dag 02:04
Jag har kuggat på säkerhetskontroll 2 ggr asså ja fattar inget vet någon en bra video som går igenom allt
Vad är det för säkerhetskontroll du fått göra och vad känner du är problemet?
Det är ju egentligen ”bara” en fråga om att memorera vad som ska göras och vad saker sitter. Själva utförandet är ju inte konstigheter egentligen.

Har du svårt att få det att sitta så skulle jag rekommendera att öva på det rent praktiskt flera gånger tills det sitter. Du kan ju fråga vem som helst du känner som har bil egentligen. Det är ju ingen övningskörning du ska göra.
Om du inte har tillgång till bil privat så är det kanske värt att gå till en trafikskola och be att få öva.

Och vet du vilken bil du ska köra upp med så kan du kolla i förväg vart saker sitter så du känner dig lugn med det. Det är ju främst belysning som brukar skilja sig en del mellan olika bilar. Även hur det ser ut under huvuden kan se lite olika ut. Men det brukar vara utmärkt med symboler i de flesta bilar. Se till att lära dig dessa symboler.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
15
I dag 17:25
1
I dag 15:58
13
I dag 15:53
1
I dag 15:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo