Start > Körkortsforum > Södertälje uppkörning efter mi…

Södertälje uppkörning efter misslyckat på andra ställen

Emma 2024-10-07 19:07 ! Citera #
Efter 2 kuggningar i Upplands Väsby har jag bestämmt mig för att köra upp i Södertälje. Några tips för en person som aldrig kört där innan?
Gäst 2024-10-08 13:01 ! Citera #
Hej Emma. Körde i Södertälje efter 2 kuggningar i andra orter så va i samma situation som du:) Hade aldrig kört i Södertälje
men klarade de utan några anmärkningar. Södertälje va jätte skön stad att köra i körde i rusning men var inga problem. Va inga direkta fällor vad jag märkte. Men viktigt att du kan planera din körning bra samt läsa skyltar osv. Rutten något i stil med med. Ut nerför backen från trafikverket. sedan höger, höger igen in på motorvägen mot sthlm. lite filbyten avfart, sen in till landsväg vänstersväng. Lite stads samt villa körning, Fick parkering och tillbaka:)
Emma 2024-10-08 17:21 ! Citera #
Tack för dina tips! Ska titta lite på videos där man kör runt i staden :)
Mayday27 2024-10-11 11:30 ! Citera #
I had a lot of help just pretend driving and watching videos from License Lab for Södertälje.

Just passed the driving earlier today.
Good luck to you!
Emma 2024-10-11 13:55 ! Citera #
Klarade min uppkörning också!!!! Congrats!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo