Kuggad uppkörning för 3e gången
Du har felet i att du känner dig självsäker. Då blir man lätt lite kaxig i sättet att köra..
Du ska känna dig.trygg och säker.
Självsäker? Du kan inte köra bil ännu
Du är en dålig bilförare Du kam inte mycket alls, Men det är helt normalt.
Jag tycker att jag är em hyffsad bilförare jag tog körkort 96 och har kört ganska.mycket bil.
Däremot att vara trygg är skillnad.
Det är självsäkerheten som ger dig problem. När du fortsätter att övningsköra. så är det stadskörning som.räknas. Landsväg kan du redan.
Du borde ta några lektioner på körskola helt enkelt. Antagligen gör du för många små fel vilket leder till att din körning som helhet är osäker och därmed farlig för dig själv och andra trafikanter. En lektion är långtifrån tillräckligt för att angripa problematiken. När jag tog första lektionen efter ett uppehåll sa läraren ”du är ju klar för uppkörning” men jag nyttjade hela paketet jag köpt ändå - det visade sig finnas en hel del att slipa på.
Dessutom är det unga män som står för majoriteten av de allvarliga olyckorna i trafiken eftersom de kraftigt överskattar sin förmåga.
Tänk på att körkort är något du ska ha resten av livet - lika bra att vara ordentligt förberedd!
Har lyckats ta körkort nu
Har lyckats ta körkort nu
Grattis!
Om det är som du säger och det var en sådan skitsak enbart. Boka igen och försök inte göra något misstag
känns som en skitsak att kugga på. Uppstod det någon trafikfara när du körde sakta?
TS ljuger! Man kuggar inte över såna småfel. Om man har kuggat hela TRE gånger så är man inte redo för uppkörning. Det är förkastligt att du föreslår att TS bokar en ny tid. Om TS bokar nya tider hela tiden så slösar hen pengar och stjäler också tider från andra som faktiskt kan köra bra.
Vad är det som är förkastligt med att rekommendera att boka ny tid utifrån vad TS skrev? Vad som är förkastligt är att du anklagar TS för att ljuga. Om du läser i tråden har ju TS skrivit att hen nu klarat uppkörningen?
Vad är det som är förkastligt med att rekommendera att boka ny tid utifrån vad TS skrev? Vad som är förkastligt är att du anklagar TS för att ljuga. Om du läser i tråden har ju TS skrivit att hen nu klarat uppkörningen?
TS hade bara tur. Slår man en tärning några gånger så är man garanterad att få en etta liksom…
Förstår inte heller varför du håller på att mobba mig såhär
TS hade bara tur. Slår man en tärning några gånger så är man garanterad att få en etta liksom…
Det vet du ingenting om. Men du baserar väl det på din egen uppkörning förmodar jag.
Senaste foruminläggen
Rubrik
Teoribok 2025
Finns som gratis PDF (367 sidor) och tryckt version (569 sidor)
Körkortsboken 2025