Start > Körkortsforum > Kuggad uppkörning för 3e gånge…

Kuggad uppkörning för 3e gången

Petter 2024-10-07 13:26 ! Citera #
Du har felet i att du känner dig självsäker. Då blir man lätt lite kaxig i sättet att köra..
Du ska känna dig.trygg och säker.

Självsäker? Du kan inte köra bil ännu
Du är en dålig bilförare Du kam inte mycket alls, Men det är helt normalt.
Jag tycker att jag är em hyffsad bilförare jag tog körkort 96 och har kört ganska.mycket bil.
Däremot att vara trygg är skillnad.
Det är självsäkerheten som ger dig problem. När du fortsätter att övningsköra. så är det stadskörning som.räknas. Landsväg kan du redan.
Gäst 2024-10-14 08:00 ! Citera #
Du borde ta några lektioner på körskola helt enkelt. Antagligen gör du för många små fel vilket leder till att din körning som helhet är osäker och därmed farlig för dig själv och andra trafikanter. En lektion är långtifrån tillräckligt för att angripa problematiken. När jag tog första lektionen efter ett uppehåll sa läraren ”du är ju klar för uppkörning” men jag nyttjade hela paketet jag köpt ändå - det visade sig finnas en hel del att slipa på.

Dessutom är det unga män som står för majoriteten av de allvarliga olyckorna i trafiken eftersom de kraftigt överskattar sin förmåga.

Tänk på att körkort är något du ska ha resten av livet - lika bra att vara ordentligt förberedd!
Viola 2024-10-14 19:14 ! Citera #
Har lyckats ta körkort nu :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo