Start > Körkortsforum > Tips teoriprov imorgon

Tips teoriprov imorgon

sandra 2024-10-01 15:12 ! Citera #
Jag har kuggat teoriprovet två gånger, och har fått samma resultat båda gångerna. fyra ifrån godkänt. jag vill gärna ha tips på hur jag kan få godkänt. har tränat själv, men tips skulle uppskattas :D
Johan 2024-10-01 16:31 ! Citera #
sandra 2024-10-01
Jag har kuggat teoriprovet två gånger, och har fått samma resultat båda gångerna. fyra ifrån godkänt. jag vill gärna ha tips på hur jag kan få godkänt. har tränat själv, men tips skulle uppskattas :D
Gör provet med 70 frågor om och om igen, tills du minst kan sätta över 80% på varje prov. Alternera gärna med en körkorts app på mobilen, för att få lite andra strukturerade frågor. Jag har stort sätt bara använt Körkort Online och klarade teoriprovet idag på första försöket, 54p.

Lycka till, Sitt gärna kvar hela tiden, och sedan gå genom frågorna en gång till innan du skickar in.
H 2024-10-01 19:11 ! Citera #
Tips: Plugga ordentligt!
Läs körkortsboken (eller lyssna på storytell). Gör frågorna i boken. Kör tester här eller på någon annan sida och när du klarar över 80% 100% av tiden på säg 20-30 kompletta test så är du redo.

Tänk på att frågorna kan vara luriga på det riktiga provet och att det är frågor som inte räknas in i ditt resultat utan för att utvärdera frågorna i sig.
sandra 2024-10-02 16:26 ! Citera #
Tack så mycket för all tips fick godkänt :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I går 19:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov