Tack så mycket för era tips!
Jag ska läsa dem nu.
Blev kuggades förra året pga några dumheter, varav inte ens visste hur man kunde öpnna motorhuven för att kolla kylvätskas nivå.
Så denna gången måste jag vara förbered med. När man klarar det första steg, då känns det lättare senare, annars förlorar man sitt självförtroende o det blir bara stressigt o stressigare o man då begår fler o fler dumma misstag som man alrid gör som vanligt... till slut får man ett ’tyvärr’
Trafikskolan sa till mig att vägverket inte skulle komma att be mig göra sådana saker pga tidsbegränsad o lärde mig bara de andra enkla saker vid ratten och utanför bilen. Jag litade på de men tyvärr, frågan kom ändå.
När man inte 100% säker på något då är det bättre att inte säger så till eleverna. FY PÅ VÄXJÖ NYA TRAFIK SKOLAN! De ta avgifter väldigt dyrt (550:-/ en lektion) men brydd sig inte om eleverna. Jag var jättebesviken sedan bytte jag till annan.
Ett tips för er som missnöjda med sin trafikskola i Växjö, bytt till Växjö Pedagogisk skolan som jag gjorde. Lita på mig att resultatet blir ’remarkable’, dessutom avgiften är billigaste i hela Kronobergslän.