Start > Körkortsforum > Uppkörning farsta

Uppkörning farsta

anonym 2024-09-24 15:11 ! Citera #
Hej!

Hade idag uppkörning i farsta och får börja med att köra höger från trafikverket ut på nynäshamnvägen. Därefter får jag följa skyltar mot haninge centrum. varpå jag kommer till haninge centrum får jag svänga vänster i rondellen och in på en korsning med stopp plikt. Jag stannar i höjd med skylten eftersom jag inte ser en heldragen linje och har även övergångsställe framför mig. Jag stannar och kollar trafiken sedan kör jag ut på vägen igen, men blir så stoppad av att hon påstår att linjen är längre ut på den korsande vägen. Linjen var HELT bortskrapad ute på vägen och endast en pytteliten del av strecket syns i högra hörnet, vilket är svårt o se från en början. Jag körde med Emma som ska ha kört denna väg och kuggat folk för detta innan. Hon sa att hela min körning var felfri, men eftersom jag stanna för tidigt fick jag inget körkort. så kom ihåg denna väg till erat körprov
Gäst I går 14:45 ! Citera #
Så dåligt, tack att du påpekar detta
RiverOak I går 23:24 ! Citera #
Ännu en penalistisk förarprövare. Råkade ut för två sådana.
Det tycker hon säkert är jättekul att få en chans att sätta dit folk.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 23:24
9
I går 19:44
1
I går 14:23
6
I går 14:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov