Start > Körkortsforum > Hittar inte uppkörnings tid

Hittar inte uppkörnings tid

Gäst 3 2024-09-22 10:27 ! Citera #
Hej, jag kan inte hitta nån uppkörning tid i närheten i Järfälla. Jag kuggade 2 gånger i Järfälla och nu den senaste tiden som jag får i Järfälla är 13/12/2024. Kan nån snälla rekommendera mig vad ska jag göra nu? Ska jag försätta att leta efter tid i Järfälla eller ändra ort? Jag körde upp 2 ggr i Järfälla för att jag körde i den här området mest. Jag ser fram emot dina svar och förslag. Tack!
Angy 2024-09-22 11:06 ! Citera #
Jag kuggade i Järfälla, Farsta och Norrtälje. Sen lyckades jag hitta en tid i Sala och klarade det.
Jag jagade tider typ varje dag. Gick in flera gånger om dagen och kollade efter tider.

Så mitt råd är väl att kolla tider hela tiden. Och kanske åka utanför sthlm om du hittar tider. Sala är nära Stockholm och är en rätt enkel ort att köra upp i. Norrtälje också.
Gäst 2024-09-22 23:36 ! Citera #
Min första uppkörning var i Järfälla.Jag kuggade där trots mkt övning. Min andra var i Sollentuna, Kuggade även där trots mkt övning. Min 3 var i Södertälje godkänd och aldrig kört där:) Så sök andra orter bara, Kan du det man ska klarar du uppkörning var som.

Senaste foruminläggen

Rubrik
7
I dag 16:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor