Start > Körkortsforum > Köra upp o teoriprov

Köra upp o teoriprov

Snart körkort!! 2010-09-15 14:29 ! Citera #
Ska göra teoriprovet i morgon bitti o sen köra upp på eftermiddagen..har inte blivit nervös än.. :)
Jag är en av dom som tar körkort på äldre dar...fyller snart 50 år...har kört på körskola (20 lektioner) o en del
privat..blivit medlem här för ca en vecka sen o kan det mesta känns det som..

Var med om en bilolycka för 30 år sedan som skrämde upp mig ordentligt...så jag kör försiktigt... ;) ..på gott o på ont förmodar jag...

Något bra råd till en ”gamling”?

Är här fler ”gamlingar” som håller på med att ta körkort?
Gäst 2010-09-15 18:28 ! Citera #
Snart körkort!!
Ska göra teoriprovet i morgon bitti o sen köra upp på eftermiddagen..har inte blivit nervös än.. :)
Jag är en av dom som tar körkort på äldre dar...fyller snart 50 år...har kört på körskola (20 lektioner) o en del
privat..blivit medlem här för ca en vecka sen o kan det mesta känns det som..

Var med om en bilolycka för 30 år sedan som skrämde upp mig ordentligt...så jag kör försiktigt... ;) ..på gott o på ont förmodar jag...

Något bra råd till en ”gamling”?

Är här fler ”gamlingar” som håller på med att ta körkort?



jag kunde inte sova på en vecka innan teoriprovet och var nervös som i helvetet! darrade som fan. men sen lugnade jag ner mig och det e inte alls farligt. om du kuggar så e det bara göra om liksom, ingen big deal.
se bara till att du e riktig redo inför provet. det är inte så svårt men inte lätt heller.

mitt tips till dig att läsa allt på kategorin Teori på denna hemsida. läs boken två-tre ggr så ska det gå! :D lycka till !
Ellen63 2010-09-15 19:19 ! Citera #
jag kunde inte sova på en vecka innan teoriprovet och var nervös som i helvetet! darrade som fan. men sen lugnade jag ner mig och det e inte alls farligt. om du kuggar så e det bara göra om liksom, ingen big deal.
se bara till att du e riktig redo inför provet. det är inte så svårt men inte lätt heller.

mitt tips till dig att läsa allt på kategorin Teori på denna hemsida. läs boken två-tre ggr så ska det gå! :D lycka till !


Skrev ett inlägg men tryckte nog på fel knapp..I all fall..tack för tipsen :) Och tack för att du önskar mig lycka till..kan kanske behövas.. :)
Ellen63 2010-09-16 16:29 ! Citera #
Kuggade... :( hade 3 stopp o körde helt fel efter en rondell...körde rakt fram i en fil där man inte fick köra rakt fram...körde för fort där det skulle köras sakta o tvärt om naturligtvis...jag förstår helt o fullt varför jag blev kuggad...men det var kul ändå.. :)
Gäst 2010-09-16 19:53 ! Citera #
Ellen63
Kuggade... :( hade 3 stopp o körde helt fel efter en rondell...körde rakt fram i en fil där man inte fick köra rakt fram...körde för fort där det skulle köras sakta o tvärt om naturligtvis...jag förstår helt o fullt varför jag blev kuggad...men det var kul ändå.. :)


neej va synd :( tråkigt :/
men du fixar det nästa gång ! :D övning ger färdighet

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest