UPPKÖRNING I VÄSTERÅS -TACK

Öppet forum, ingen registrering
14:16
Länka
Gäst 2024-09-20

Congratulations! Can you share the route you drove in your attempts? Thank you!

I only remember parts of the first and second

1 E18 Stockholm-> björnön-> E18oslo ( not sure where I left E18) but I passed retortgatan 16 before going back to Trafikverket.

2 E18 Oslo -> Gävle-> östra gryta ( then went into some neighbourhood that led to the hospital from where we then went back to TV).

3 centrum->kopparlunden-> rocklunda-> E 18 Stockholm -> björnön->viksäng-> TV

19:55
Länka

Vilka vägar åkte niiii?? till er som blv godkända??

22:09
Länka

Jag körde i västerås, och fick jättekonstig bedömning att jag kollade för mycket??

sen gjorde ja ett misstag med att hitta rätt och hamna i fel fil när jag skulle rakt fram, och hon kuggade mig på det…

om ni kan så kör runt lite i västerås innan, då vägarna kan vara krångliga första gången

22:32
Länka

Rutten - ut från TV höger i rondellen mot viksäng. Rakt fram i andra rondellen mot finnslätten sedan vänster i rondellen mot STHLM e18 körde ner på e18 sedan avfart anudshög/gäddeholm och ut på landsväg. Sedan hamnade vi i skiljebo, därifrån till CENTRUM sedan tillbaka till TV. (Kuggade) och anledningen till kuggningen var att jag inte var för uppmärksam. Observera att jag haft körkort i 8 år innan jag blev av med den för 2 år sen :-) trafikinspektörerna förväntar sig att man ska vara raketforskare när det kommer till uppkörningen .

23:32
Länka

Fick kuggat idag pga litet avstånd mellan en bil på e18…

23:34
Länka
anonym 2024-09-24

Jag körde i västerås, och fick jättekonstig bedömning att jag kollade för mycket??

sen gjorde ja ett misstag med att hitta rätt och hamna i fel fil när jag skulle rakt fram, och hon kuggade mig på det…

om ni kan så kör runt lite i västerås innan, då vägarna kan vara krångliga första gången

Vem hade du?

13:05
Länka

Jag fick exakt samma svar från en körlärare när jag körde i västerås. Jag hade bra uppsyn och koll på trafiken runt om mig, exakt som min körskola lärt mig. men resulterar i att hon säger jag kollar för mycket???

är jag dum eller är inte det ganska konstigt att säga på en uppkörning då man ska visa hur vaksam man är

13:06
Länka
Gäst 2024-09-24

Vem hade du?

Någon emelie hade jag

09:03
Länka

Jag hade precis uppkörning i Västerås och det var första gånger jag körde i Västerås, jag fick en kille som var jätte snäll och vi pratade hela resan. Det var väldigt enkelt att köra i Västerås och om man har dyslexi kan instruktören visa bilder på skyltarna som du ska följa. Jag blev godkänd!

15:41
Länka

Hej!

Sa du endast att du hade dyslexi eller är det något man måste skicka till trafikverket sedan tidigare?

Öppet forum, ingen registrering