Start > Körkortsforum > UPPKÖRNING I VÄSTERÅS -TACK

UPPKÖRNING I VÄSTERÅS -TACK

Gäst 2024-09-20 14:16 ! Citera #
Gäst 2024-09-20
Congratulations! Can you share the route you drove in your attempts? Thank you!
I only remember parts of the first and second
1 E18 Stockholm-> björnön-> E18oslo ( not sure where I left E18) but I passed retortgatan 16 before going back to Trafikverket.

2 E18 Oslo -> Gävle-> östra gryta ( then went into some neighbourhood that led to the hospital from where we then went back to TV).

3 centrum->kopparlunden-> rocklunda-> E 18 Stockholm -> björnön->viksäng-> TV
Gäst 2024-09-23 19:55 ! Citera #
Vilka vägar åkte niiii?? till er som blv godkända??
anonym 2024-09-24 22:09 ! Citera #
Jag körde i västerås, och fick jättekonstig bedömning att jag kollade för mycket??

sen gjorde ja ett misstag med att hitta rätt och hamna i fel fil när jag skulle rakt fram, och hon kuggade mig på det…

om ni kan så kör runt lite i västerås innan, då vägarna kan vara krångliga första gången
QD 2024-09-24 22:32 ! Citera #
Rutten - ut från TV höger i rondellen mot viksäng. Rakt fram i andra rondellen mot finnslätten sedan vänster i rondellen mot STHLM e18 körde ner på e18 sedan avfart anudshög/gäddeholm och ut på landsväg. Sedan hamnade vi i skiljebo, därifrån till CENTRUM sedan tillbaka till TV. (Kuggade) och anledningen till kuggningen var att jag inte var för uppmärksam. Observera att jag haft körkort i 8 år innan jag blev av med den för 2 år sen :-) trafikinspektörerna förväntar sig att man ska vara raketforskare när det kommer till uppkörningen .
Gäst 2024-09-24 23:32 ! Citera #
Fick kuggat idag pga litet avstånd mellan en bil på e18…
Gäst 2024-09-24 23:34 ! Citera #
anonym 2024-09-24
Jag körde i västerås, och fick jättekonstig bedömning att jag kollade för mycket??

sen gjorde ja ett misstag med att hitta rätt och hamna i fel fil när jag skulle rakt fram, och hon kuggade mig på det…

om ni kan så kör runt lite i västerås innan, då vägarna kan vara krångliga första gången
Vem hade du?
anonym 2024-09-29 13:05 ! Citera #
Jag fick exakt samma svar från en körlärare när jag körde i västerås. Jag hade bra uppsyn och koll på trafiken runt om mig, exakt som min körskola lärt mig. men resulterar i att hon säger jag kollar för mycket???

är jag dum eller är inte det ganska konstigt att säga på en uppkörning då man ska visa hur vaksam man är
Anonym 2024-09-29 13:06 ! Citera #
Gäst 2024-09-24
Vem hade du?
Någon emelie hade jag

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 23:29
3
I går 19:47
6
I går 18:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo