Start > Körkortsforum > Teoriprov

Teoriprov

Korkort 2024-09-03 12:58 ! Citera #
Tja har frågor om plugget/teoriprovet:)
Har teoriprovet nästa torsdag och har pluggat rätt så mycket
Gjort plugga moment på appen ta körkort två gånger
Och klarar mina teoriprov på appen.
Och även gjort prov här och klarar dom också
Men känner mig fortfarande väldigt nervös och som att jag inte klarar det även fast jag känner mig säker på det mesta.
Hur va det för er om ni använt dessa appar osv är det likt riktiga proven?
RiverOak 2024-09-03 13:29 ! Citera #
Tror det beror ganska mycket på vilka frågor man får på provet. För mig skiljde sig provet från ”Ta körkort” en hel del, så jag var glad att jag hade gjort tester på andra ställen också.

Jag kände mig väldigt säker innan provet. Visst, lite nervös, men ändå säker på att klara det. Jag hade 100% på alla fejkprov jag gjort så jag trodde att jag skulle få bättre resultat på det riktiga provet än vad jag fick. Fick 57 rätt. Vilket är bra marginal, men inte tillräckligt bra för högpresteraren i mig. :)

Det var dock många av de frågorna jag fick som var onödigt komplicerat ställda. Det kände som mycket handlade om läsförståelse snarare än kunskapsprov.

Men jag tror du kommer fixa det! Bara du har en bra grundläggande förståelse för det så är det mesta ren logik och sunt förnuft.
Yen 2024-09-04 10:09 ! Citera #
Hej, Jag använde mig nästan uteslutande av den här appen, läste alla förklaringar noga och gjorde många test. Har kollat videor (Trafiko, Youtube) som förklarade det jag tyckte var oklart. Innan provet hade jag över 90% på 10 teoriprov i rad här. Fick 60 rätt på teoriprovet idag.

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I går 19:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest