Start > Körkortsforum > Godkänd uppkörning i Malmö, st…

Godkänd uppkörning i Malmö, ställ frågor!

Anonym 2024-08-24 17:58 ! Citera #
Hade min första uppkörning igår och jag blev godkänd. Jag själv letade mycket här för att hitta tips så tänker att jag också kan dela med mig av mina tips. Fråga på!
m 2024-08-24 19:18 ! Citera #
Hade du uppkörningen i malmö och vad gjorde ni på uppkörningen
Anonym 2024-08-25 13:21 ! Citera #
Yes uppkörningen va i malmö, vi körde till största delen runt området, ut från trafikverket mot villa området rakt fram, gjorde en retur sedan ut mot klågerup, sen bad han mig ta motorvägen mot göteborg, därefter mot ”malmö o” och sedan visade han mig vägen tillbaka. Själv fick ja inte några ”uppgifter” utan bara följa hans rutt men något som jag skulle tipsa om är att köra så mycket som möjligt vid trafikverket, lära dig området och alla möjliga rutter han kan ta dig. Backa runt ett hörn brukar de flesta få göra, fick själv inte det men se till att bemästra det. Jag var extremt nervös och de första 10 min körde jag inte super bra och fick nästan motorstopp men han överväger det som du gör bättre.
Lol 2024-08-27 00:23 ! Citera #
Kan du snälla beskriva rutten mer detaljerat blev sj kuggat för att ja tog e6 mot Gbg ist för Trelleborg
Anonym 2024-08-29 12:27 ! Citera #
Fick du göra säkerhets kontroll ? O hade du många fel ?

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 20:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor