Hitta uppkörningstid
Efter att kuggat två gånger så har jag tappat ”företräde” - så väldigt långt till nästa lediga tid. Några tips på hur jag hittar tider som inte är så långt bort. Har läst att det funnits något program som sökt upp tiderna - men läste någon annan stans att de inte fungerar längre...
Tidigare har det i alla fall funnits program som söker lediga tider
Det är bara sitta och klicka på dom olika platserna som finns och rätt var det är kommer det en avbokning som du kan norpa.
Programmen som scannar tider funkar inte?
Fanns en Telegram bot förut, tror inte den fungerar längre.
Det finns ett par appar och ett par telegrambotar. Vet att en av telegrambotarna slutade funka för nån månad sen, osäker på den andra.
Finns också ett script på github för den som är sugen. Troligtvis behövs det modifieras lite eftersom det inte är uppdaterat på ett tag.
Trafikverket jobbar aktivt för att förhindra automatiserad bokning så kompabiliteten bryts med jämna mellanrum.
Tack för svar - om det är någon som vet en app eller ett program som fungerar nu så får de gärna dela med sig vilket det är
Det är bara sitta och klicka på dom olika platserna som finns och rätt var det är kommer det en avbokning som du kan norpa.
Kommer man fortfarande åt tiderna som har avbokats efter man kuggat 2 gånger? Jag läste någonstans här att det fortfarande är de med förtur som kommer åt de avbokade tiderna inom den närmsta tiden.
Var ju flera månader till nästa lediga tid, blir väldigt lång väntan om det bara är de med förtur som kan boka återbudstider...
Jo, jag är i samma situation som du. Läste här att nån hade ring Trafikverket som sedan hade sagt att de tiderna också kräver förtur. Så jag tänkte om det finns nån som vet till 100% att jag kan boka de avbokade tiderna för t.ex nästa vecka utan förtur.
Senaste foruminläggen
Rubrik