Start > Körkortsforum > Är helt slut av allt detta

Är helt slut av allt detta

meow 2024-08-21 17:25 ! Citera #
Hej!

Jag skriver detta inlägg för att jag vill ha lite tips på vad jag kan göra. Kämpar med körkortet och det har typ dragit ut med tiden, känns som att det aldrig tar slut. Jag har behövt ta uppehåll emellanåt eftersom jag studerar och inte har tid. Dessutom har jag inte möjligheten att övningsköra privat, vilket resulterar till att det inte går så bra och att pengarna tar slut. Allt detta med körkort har varit väldigt tufft och gjort att jag hela tiden är ledsen och sårad att jag inte kan klara detta. Det ger mig även ångest över hur mycket jag kämpar, men det går inte.

Jag hoppar runt mellan tre olika trafikskolor för att jag känner att ingen vill hjälpa mig ordentligt. Alla tjatar bara att jag inte kan manövrera rutinmässigt och det visas såklart på uppkörningen. Jag har kört upp två gånger fast jag inte var redo. Min första skola tjatar att jag inte kan manövrera på rätt sätt för jag inte har möjligheten att övningsköra hemma och det säger de två dagar innan prov. Varför skickar ni mig på prov? Detta upprepades två gånger. Jag fick heller inte någon tid med min standardlärare på den skolan för att han gick på semester och allt var bokat. Då bestämde jag mig att byta skola så länge för jag vill ta körkort denna sommar innan teori går ut.