Start > Körkortsforum > Uppkörning Uppsala

Uppkörning Uppsala

Gäst 2024-08-21 08:47 ! Citera #
Tja!!

Hade min uppkörning i Uppsala igår som jag kuggade, min körning var ok generellt men han tyckte att det blev för snabbt i rondellerna vilket jag förstod själv haha.

Iallafall, har bokat min andra uppkörning imorgon runt 10:30 tiden, är det en ”bra” tid att köra upp på? Vet att det kan vara bra att köra upp när det är mycket trafik också men är nog mest bekväm med mindre trafik på just uppkörningen Hade kl 09:45 senast och tyckte att det var perfekt men nu fanns det inga fler lediga tider…
Ken 2024-08-22 00:00 ! Citera #
10:30 borde vara en rätt bra tid. Första gången jag körde upp, körde jag också 10:30 och då var det knappt en kotte ute på vägarna.
Andra gången i uppsala (för några dagar sen) körde jag 13:45, det var väldigt mkt trafik men klarade det galant.

Sålänge du är bekväm med körningen borde det inte vara någon fara.
Många gånger kan det tillomed vara gynnsamt att det är trafik, då man ”följer” trafikrytmen, utefter hur det ser ut.

Stort lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo