Start > Körkortsforum > Hej har jag en fråga

Hej har jag en fråga

Yaska 2024-08-13 13:57 ! Citera #
Finns inte teori på somaliska har
Anna-Lisa 2024-08-14 10:49 ! Citera #
En väninna lägger sig i sin mans bilkörning. Talar om för honom om vad som sker under körningen. Tror bara att detta stör föraren. Vad säger ni om detta?
Undrar Anna-Lisa
Gäst 2024-08-14 11:25 ! Citera #
Anna-Lisa 2024-08-14
En väninna lägger sig i sin mans bilkörning. Talar om för honom om vad som sker under körningen. Tror bara att detta stör föraren. Vad säger ni om detta?
Undrar Anna-Lisa
Jag håller med!

Så måste det inte alls vara.
Anna-Lisa 2024-08-14 12:03 ! Citera #
Han kör lugnt och bra och min väninnas upplysningar om att det kommer bilar från olika håll upplever jag som medresenär som störande.
RiverOak 2024-08-14 16:32 ! Citera #
Anna-Lisa 2024-08-14
Undrar Anna-Lisa
Otroligt störande med passagerarförare. Det är visserligen bra att andra i bilen har koll på trafiken. Men att hela tiden kommentera körningen eller trafiken är inte ok. Personen får jobba på sin ångest/kontrollbehov.
Jag har råkat ut för det någon gång och då har jag sagt till på skarpen. Jag tolererar inte att nån annan försöker köra när det är jag som kör.
Gäst 2024-08-15 23:46 ! Citera #
RiverOak 2024-08-14
Otroligt störande med passagerarförare. Det är visserligen bra att andra i bilen har koll på trafiken. Men att hela tiden kommentera körningen eller trafiken är inte ok. Personen får jobba på sin ångest/kontrollbehov.
Jag har råkat ut för det någon gång och då har jag sagt till på skarpen. Jag tolererar inte att nån annan försöker köra när det är jag som kör.
Det är minst lika jobbigt när passageraren är förare, som när föraren är passagerare!
Man måste ju reda ur var man ska sitta. Vad man ska göra. Vems hand ska röra nyckeln på ett sensuellt sätt?

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest