Start > Körkortsforum > Underkänt

Underkänt

Teori 2024-08-08 18:43 ! Citera #
Jag har pluggat här och brukar få 90- 99 procent godkända krav är 80% men jag har gjort provet fick underkänt
A 2024-08-08 20:01 ! Citera #
Det som händer ofta är att man till slut ”kommer ihåg” frågorna när man gör samma frågor. Testa slutprov på olika ställen, det finns appar som ta körkort, fixa körkort, trafiko, etc.

Lycka till och ge inte upp!! :)
RiverOak 2024-08-08 23:51 ! Citera #
A 2024-08-08
Det som händer ofta är att man till slut ”kommer ihåg” frågorna när man gör samma frågor. Testa slutprov på olika ställen, det finns appar som ta körkort, fixa körkort, trafiko, etc.

Lycka till och ge inte upp!! :)
Instämmer! Det är lätt att man pluggar in specifika frågor och tänker att man kan allt, men att man egentligen inte lärt sig teorin på djupet.
Jag gjorde så att jag råpluggade med ”Ta körkort” tills jag hade 100% på slutprovet tre gånger i rad. Och veckan innan provet så gjorde jag testen i andra appar och sidor. Det visade sig att jag hade några luckor som jag var tvungen att nöta in. Hade jag inte gjort det är jag inte säker på om jag klarat det riktiga provet sen.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 20:12
9
I dag 19:02
1
I dag 16:38
24
I dag 16:20
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor