Hela systemet för förarprövningen är sjukt och genomsyrat av nitiska instruktörer som tror att de är gudar. Här specifikt så ska jag beskriva felen med MC prövningen. Det finns över tusen anledningar som en instruktör kan underkänna din körning på lågfartsbanan och man får hela tiden reda på nya genom att läsa detta forum. Min lärare sa att man visst kan snedda en vit linje om blicken är rätt. Detta var det första jag felade på i uppkörningen. Jag klarade över 50 km/h på högfarten utan att riva men höll inte gasen korrekt. Sedan bedömdes jag vara trafikfarlig så det blev ingen trafikkörning. Detta trots att jag kan övningsköra så mycket jag vill uran körkort... Fy fan för detta korrupta och subjektiva system där kontrollanten sedan inte ens kan bli ifrågasatt.
Du kanske skulle ta och hitta en bra trafiklärare istället för att skylla på inspektören!?
Klarar du inte manövrera säkert på banan så ska du inte ut och övningsköra i trafiken?
Dom som aldrig kört innan kan ju också köra direkt i trafiken? Sen är det kanske inte lämpligt, ungefär lika dumt som ditt resonemang