Start > Körkortsforum > Svåraste kördelen?

Svåraste kördelen?

Gäst 2016-12-15 23:44 ! Citera #
Stadstrafik för det händer så mycket. Man kan köra på samma ställe och en gång händer det jättemycket med trafik och övergångsställen, ibland inget alls.
Gäst 2016-12-17 20:34 ! Citera #
Jag skulle säga tung och intensiv stadstrafik i kombination med ombyggnader - det vill säga som det är att köra i Stockholm och Göteborg. Det är svårt att köra i Göteborg eftersom staden är inte anpassad för befolkningsmängden och antal bilar mer än att det är svårt att ta sig runt. Vidare är det inte lätt eftersom göteborgare är ett gäng bondläppar och volvoburet White trash. Jag menar, det fullständigt livsfarligt att ha de här människorna runt sig. Det lättaste är antagligen landsväg. Det svåra med motorväg är att köra upp och av motorväg och motortrafikled. Sedan skulle jag säga att rondeller med två-tre filer kan vara rätt svårt i intensiv trafik. Men som sagt - överlag är det svåra att köra där det ”händer” mycket. Trafiken är bara krävande för de bilburna i riktiga städer. Det är hur som helst grymt lätt att köra bil i Sverige utanför Stockholm. I princip går det inte att misslyckas med sin körning. Jag menar, det räcker med att man besöker typ Uppsala (är i princip en förort till Stockholm) och bilkörningen går från komplex, intensiv och svår till att påminna om någon ljummen landsväg ute bland sommarstugorna på Värmdö.
gäst 2016-12-24 04:09 ! Citera #
Jobbigaste körning helt ärligt, det från ca 3-5 då varenda jävel slutar jobbet
Gäst 2016-12-24 10:45 ! Citera #
gäst 2016-12-24
Jobbigaste körning helt ärligt, det från ca 3-5 då varenda jävel slutar jobbet
Nu tror jag att trådskaparen undrade det svåraste körmomentet, inte klockslaget :) :)
gäst 2016-12-25 02:25 ! Citera #
Gäst 2016-12-24
Nu tror jag att trådskaparen undrade det svåraste körmomentet, inte klockslaget :) :)
Ja haha det svåraste körmomenten är väl när det rusningtrafik ute ;) ;)
Gäst 2016-12-25 13:07 ! Citera #
gäst 2016-12-25
Ja haha det svåraste körmomenten är väl när det rusningtrafik ute ;) ;)
Absolut inte, då går det oftast väldigt långsamt eftersom det bildas köer.. Och det är ju inte speciellt svårt att köra långsamt :)
gäst 2016-12-26 05:08 ! Citera #
Gäst 2016-12-25
Absolut inte, då går det oftast väldigt långsamt eftersom det bildas köer.. Och det är ju inte speciellt svårt att köra långsamt :)
Det inte bara långsamt vi säger du kommer till en rondell då vetefan när man ska köra ut , o har man ingen erfarenhet så mycket, då blire krångligt
Gäst 2016-12-26 13:03 ! Citera #
gäst 2016-12-26
Det inte bara långsamt vi säger du kommer till en rondell då vetefan när man ska köra ut , o har man ingen erfarenhet så mycket, då blire krångligt
Om man är så pass osäker så man inte ens vet när eller hur man ska köra i en rondell så ska man inte ha körkort :D
Rondell körning är ju busenkelt :D :D
Så jag håller med vad ”Gäst” skrev :)
gäst 2016-12-27 19:13 ! Citera #
Gäst 2016-12-26
Om man är så pass osäker så man inte ens vet när eller hur man ska köra i en rondell så ska man inte ha körkort :D
Rondell körning är ju busenkelt :D :D
Så jag håller med vad ”Gäst” skrev :)
Det skulle vara busenkelt att köra i en rondell under rusning trafik om folk kunde köra som normala människor o man är väl inte osäker, man vill ju fan inte krocka i en bil olycka.
gäst 2016-12-28 02:07 ! Citera #
gäst 2016-12-27
Det skulle vara busenkelt att köra i en rondell under rusning trafik om folk kunde köra som normala människor o man är väl inte osäker, man vill ju fan inte krocka i en bil olycka.
Har haft kortet i 28 år vet nog vad jag talar om

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov