Start > Körkortsforum > Farsta Uppkörning - 15:35

Farsta Uppkörning - 15:35

anonym 2024-07-29 00:33 ! Citera #
Hejsan! Jag ska köra upp i farsta kl 15:35 och skulle vilja höra lite hur det gick för er. Är jätte nervös då det är svårt att hitta nya tider och det är min andra gång att köra upp (hade uppkörning i Södertälje innan men kuggade). Vilken väg är vanligast att åka och vad bör jag vara mest uppmärksam med?

Tack!!
Gäst 2024-07-29 07:11 ! Citera #
Det finns lite olika rutter om du söker på youtube uppkörning Farsta. Men beroende på vad du kuggade på i första så kan du utgå ifrån det. Om det tex var motorväg och cirkulationsplats så blir det främst motorväg och cirkulationsplats nu osv.
Finns ju info om det i mailet du fick efter uppkörning med resultat.
Sök också här, finns många bra tips från de som förut kört upp i Farsta.

Det finns alltså många olika rutter.
Gäst 2024-07-29 08:22 ! Citera #
Titta på tidigare inlägg här om Farsta samt filmer på youtube. Finns en del olika rutter.
Kolla också utifrån resultatet du fick från Södertälje. Om du fick rött inom ett visst område tex motorväg och cirkulationsplats så blir det nog mer av det idag.

Berätta gärna sen hur det gick!
Jag kör upp där imorgon. Kuggad en gång också, på annan ort.
Anonym 2024-07-30 16:22 ! Citera #
Gäst 2024-07-29
Titta på tidigare inlägg här om Farsta samt filmer på youtube. Finns en del olika rutter.
Kolla också utifrån resultatet du fick från Södertälje. Om du fick rött inom ett visst område tex motorväg och cirkulationsplats så blir det nog mer av det idag.

Berätta gärna sen hur det gick!
Jag kör upp där imorgon. Kuggad en gång också, på annan ort.
Hej! Hur gick det? Klarade du? Var inspektören bra?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 20:12
9
I dag 19:02
1
I dag 16:38
24
I dag 16:20
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov