Start > Körkortsforum > Får panik pga körskolelärare

Får panik pga körskolelärare

Gäst 2024-07-27 19:05 ! Citera #
Hej,

Jag har övningskört i snart 2 år och är i slutet av min utbildning. Problemet är att jag får genuin panik (ibland nära till gråt) då jag kör med körskolelärare (har haft 3 stycken totalt). Jag har bara kännt mig lite säker med en som jag hade i början, men sen slutade hon :(. Jag kör jättemycket bättre med mamma i hennes bil än vad jag gör på körskolan. Det känns som att jag blir helt paralyserad och inte vågar göra något då jag är rädd att de ska bli arga. På våra lektioner nu gör vi grejer som jag redan vet.

Jag har bara ett moment kvar, men det drar ner på mitt självförtroende nå jävulskt. När jag sedan kör med mamma så känns det som att jag faktiskt kan köra bil. Jag undrar nu hur uppkörningen ska bli? Om jag är så stressad att jag till och med glömmer bort höger och vänster / inte registrerar vad körläraren säger. Teorin är helt ok (jag har moppekort), men det är just bilkörningen då jag vet att någon till höger sitter tyst och dömmer mig.
Gäst 2024-07-29 23:30 ! Citera #
Kan förstå känslan, man vibar med olika. Finns det inte ngn annan trafikskola som du kan testa utöver din mor?

Det beror på vilken inspektör man får :/
Jag håller tummarna att du får en trevlig inspektör! Försök att tänka positiv när du är ute o gör uppkörningen.

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest