Start > Körkortsforum > Kuggade för 2 gången på uppkör…

Kuggade för 2 gången på uppkörningen

Gäst 2010-09-11 18:50 ! Citera #
Enligt dom körde jag inte trafiksäkert och var oplanerad.
Men en grej som inte jag fattar.., Hur kör man till E6 från Vägverket Mölndal???????? Har tydligen kört fel fast jag hat trott att det var rätt väg, följde aldrig skyltarna för jag trodde jag visste redan, o sen när han sa att jag hade kört fel, fanns det inga skylar.. :(

Kan nån förklara hur man kör mot e6 från vägverket mölndal????
Gäst 2010-09-11 19:32 ! Citera #
Issy
Kan nån förklara hur man kör mot e6 från vägverket mölndal????


Tja, du kör ut på lokalkörbanan utanför (höger), du kör ut på mölndalsvägen, svänger vänster i den stora rondellen (med massa blått i) kommer till en ny rondell och väljer det alternativ där du kommer ut på E6:an beroende på om du ska norr eller söderut.
Gäst 2010-09-12 19:58 ! Citera #
Okey. Men vilken avfart i den andra rondellen? För jag minns mig inte att det finns skyltar efter den stora rondellen till e6. Finns det olika avfarter mot E6 ( norr , syd) i den andra rondellen?
Gäst 2010-09-19 11:42 ! Citera #
Issy
okey. Men vilken avfart i den andra rondellen? För jag minns mig inte att det finns skyltar efter den stora rondellen till e6. Finns det olika avfarter mot E6 ( norr , syd) i den andra rondellen?


Ta dig en titt på Google maps, perfekt i detta avseende att se hur vägar går.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest