Vilka har era orsaker till att bli kuggad varit, vid uppkörning i Farsta?
Jag känner tex en som blev kuggad pga väldigt lätt missuppfatta en mindre väg (vet inte var) som enkelriktad och då placerad sig fel vid vänstersväng.
Ska köra upp på tisdag nästa vecka! Kuggade första försöket på annan ort tidigare i veckan.
Körkortonline > Körkortsforum > Orsak kuggad
Orsak kuggad
Jag blev kuggad i Farsta när han jag körde upp med tog tag i ratten på motorvägen.
Det var det första momentet, skulle lämna accelerationsfältet för att komma ut på vägen. Hade en bil framför mig längre bort, men han tog tag i ratten och skrek för nära för nära.
Där direkt kände jag att han var en riktig idiot och visste direkt att jag vart kuggad.
Ingripande stod det på mitt resultat.
Det var det första momentet, skulle lämna accelerationsfältet för att komma ut på vägen. Hade en bil framför mig längre bort, men han tog tag i ratten och skrek för nära för nära.
Där direkt kände jag att han var en riktig idiot och visste direkt att jag vart kuggad.
Ingripande stod det på mitt resultat.
Okej! Vet du om det var att du var för nära framförvarande bil eller bil bredvid som den sen skulle samspela med?
Hur gjorde inspektören med situationen när han tog ratten?
Hur gjorde inspektören med situationen när han tog ratten?
Gäst 2024-07-27
Okej! Vet du om det var att du var för nära framförvarande bil eller bil bredvid som den sen skulle samspela med?Hur gjorde inspektören med situationen när han tog ratten?