Start > Körkortsforum > Kan man bara boka uppkörningen…

Kan man bara boka uppkörningen på trafikverket?

Mannen123 2024-07-16 21:45 ! Citera #
Hejsan, jag har bara en liten fråga eftersom jag är väldigt ny till allt det här. Kan man bara boka uppkörningen på trafikverket eller också på andra webbsidor? Jag ville boka tid för här i Borås innan skolan börjar fast det fanns ingen tid på trafikverket innan det.
Gäst 2024-07-16 23:44 ! Citera #
Mannen123 2024-07-16
Hejsan, jag har bara en liten fråga eftersom jag är väldigt ny till allt det här. Kan man bara boka uppkörningen på trafikverket eller också på andra webbsidor? Jag ville boka tid för här i Borås innan skolan börjar fast det fanns ingen tid på trafikverket innan det.
Det stämmer. Trafikverket är det när man ska boka uppkörning, antingen kan man göra det själv eller din trafikskola gör det åt dig.
RiverOak 2024-07-17 12:21 ! Citera #
Mannen123 2024-07-16
Hejsan, jag har bara en liten fråga eftersom jag är väldigt ny till allt det här. Kan man bara boka uppkörningen på trafikverket eller också på andra webbsidor? Jag ville boka tid för här i Borås innan skolan börjar fast det fanns ingen tid på trafikverket innan det.
Vill du ha en tidigare tid så får du kolla regelbundet på hemsidan. Det bokas i regel av tider titt som tätt men du behöver vara snabb på att boka dem för det är fler som är ute efter tider.
RiverOak 2024-07-18 18:05 ! Citera #
Glömde också skriva att det finns Telegram-botar som regelbundet kollar uppkörningstider om du vill slippa logga in själv hela tiden. Jag har använt den som kostar 150kr/mån och den funkade superbra. Såg också efter att jag skaffade den att det finns en som är gratis just nu, kan dock inte svara för hur bra den funkar.
Björn He 2024-07-19 00:33 ! Citera #
Man måste såvitt jag vet alltid boka körkortsprov via Trafikverkets bokningstjänst, hur bokar man annars? När jag hade uppkörning som 18-åring för snart 11 år sen så fick jag beställa hem en personlig kod för att logga in på bokningstjänsten, där man enkelt kan leta upp lediga provtider; numera kan man tydligen logga in genom bankID om man har.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
2024-09-06 22:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest