Hejsan! Undrade hur det gick .? Va det liknade detta? ska göra om mitt prov om ca 4 veckor..Kuggade för en vecka sen !
jag klarade det, skulle dock läst boken mera känner jag. vissa frågor var i princip likadana och andra omformulerade sen var det en del som jag inte kände igen alls, den värsta frågan för mig på provet var
”du ser ett
barn springa ut framför bussen när du är vid bussen bakände, du bromsar så fort du kan. Vilken hastighet har du vid barnet?”
Det mesta på provet handlade om trafikregler och trafiksäkerhet.
manövrering, och skyltar var det inte alls mycket om.
Det här är en fråga jag är grymt nyfiken på. Jag klarar alltid proven online, men är inte säker på hur mycket de liknar det riktiga provet. Om de här e-tjänsterna har någon typ av trovärdighet, så borde man ju - om man inte har extrem otur - klara teoriprovet i skarpt läge.
Men finns det ingen som gjort de här proven som också skrivit teorin, och har något att delge oss andra?
jag klarade snitt 95% på online proven, innan jag gjorde riktiga provet fick 54 då. läs igenom boken par gånger och ta god tid på dig.
jag pluggade dock inte mer än 2 veckor innan provet, Så Plugga ordentligt och en bra tag innan så har du inte mycket oroa dig över
!