Start > Körkortsforum > Jag klara Teorin ! Tips

Jag klara Teorin ! Tips

André E 2010-09-10 17:34 ! Citera #
Gjorde teori provet idag :D och fick 52 av 65. 52 är godkänt så jävla skönt, har bara uppkörningenkvar nu. :)
Det är verkligen inte så svårt som man tror, var bara lugn, stressa inte och var självsäker så går det bra! :) Lycka till
Victor A 2010-10-06 15:01 ! Citera #
Man blir mindre stressad om man är säker på det man har läst och tagit till sig alla uttryck, egentligen osm vilket prov som helst, om du vet att du kan väldigt mycket så kommer de att gå bra på provet också
Gäst 2010-10-06 18:03 ! Citera #
Va roligt att du klarade provet. Du låter nästan förvånad... Men som du säger ska man inte stressa upp sig, då finns en risk att det låser sig i huvudet på en. Märker jag när jag sitter med tentor och sedan när jag får tillbaka den rättad märker att jag missat på saker som jag egentligen kunde. Några missar måste man få göra, och kuggar man så är det bara att ”göra om göra rätt”.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
7
I dag 12:42
1
I går 20:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor