Start > Körkortsforum > Uppkörning i Farsta

Uppkörning i Farsta

emy 2024-06-24 21:16 ! Citera #
Hej,
Jag har körprov i Farsta om 2 veckor och är ganska nervös :( eftersom jag har aldrig varit eller kört i detta området fast jag körde mycket runt om Järfälla området.
Har ni någon tips? Är området svårt att köra i ?
Angy 2024-06-24 23:56 ! Citera #
Har läst så mycket dåligt om Farsta och var själv dum som bokade uppkörning där efter att jag kuggat i Järfälla. Han jag körde upp med gav mig inte ens en chans att komma upp på motorvägen innan han tog över ratten och skrev ingripande på mitt prov. Redan där blev jag kuggad.

Vidrig människa om du frågar mig.

Han skrek bara för nära för nära när jag skulle ut i filen från accelerationsfältet. Men bilen var inte för nära och jag behövde komma ut på vägen. Men men.

Efter att jag kuggat i Järfälla där jag själv gjorde bort mig som körde om en bil på motorvägen i för hög hastighet och kuggat Farsta lämnade jag Sthlm och körde upp i Sala.

Jätte trevlig kille jag körde upp med. Och det var lugnt och skönt att köra upp där. Jag klarade uppkörningen där och det var fruktansvärt skönt.

Lycka till i Farsta. Hoppas det går bättre för dig :)
Gäst 2024-06-25 09:52 ! Citera #
Trots alla rykten om Farsta. Jag hade inget val att boka förra året men klarade uppkörningen på första försök. Det beror på vad för typ av dag inspektören har verkar det som. Vissa klarar o vissa gör inte det.
Tänk positivt! Du klarar det! Lets go!
hihi 2024-08-20 00:34 ! Citera #
emy 2024-06-24
Hej,
Jag har körprov i Farsta om 2 veckor och är ganska nervös :( eftersom jag har aldrig varit eller kört i detta området fast jag körde mycket runt om Järfälla området.
Har ni någon tips? Är området svårt att köra i ?
Hur gick det? klarade du det? kuggade i järfälla och ska köra upp i farsta nu
Nic 2024-08-20 13:12 ! Citera #
Hade uppkörning i Farsta 2 gånger blev kuggad både gångerna. Första gången var det förståligt eftersom jag missade 2 hastighetsskylltar på rad pga stress men andra kuggningen körde jag för långsamt som jag verkligen inte gjorde och fick underkänt på det. Boka någon annan stans har själv uppkörning i Norrköping nu, så mycket mer värt att boka någon annan stans så riskerar du ej att bli av med 1600
hvos 2024-08-22 13:02 ! Citera #
Det är inte svårt att köra i farsta, om du har kört upp där 2 gånger och då kan vägarna till viss del, varför då åka bort till norrköping för att köra upp? om du faktiskt är redo kommer du klara det i farsta

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
9
I dag 19:44
2
I dag 14:45
1
I dag 14:23
6
I dag 14:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest