Start > Körkortsforum > Körkortsboken str

Körkortsboken str

Aint 2024-06-09 00:06 ! Citera #
Är det bara jag som tycker att körkortsboken förklarar vissa moment dåligt eller inte tillräckligt bra. På sidan 40 där högeregeln förklaras står det när högerregeln inte gäller. -vid infart och körning på huvudled -där accelerationsfält används osv. Det finns en QR-kod som jag försökt skanna med mobilens kamera och får svaret att QR-koden är ogiltlig. Kan någon snälla förklara varför det inte fungerar. Varit inne på hemsidan STR och korkort.nu men behöver jag köpa något medlemskap för att få se videorna. Lär mig bäst när jag ser videorna. Om inte de fungerar - vilket tillförlitligt material kan jag använda på internet för att förstå teorin. Är någon snäll och hjälper mig. Tack
Gäst 2024-06-09 12:43 ! Citera #
Läs trafikförordningen
Aint 2024-06-09 16:20 ! Citera #
Jag menar varför går det inte att se videorna som kan skannas med mobilen för de har QR-kod i körkortsboken 2024?
Håller med 2024-06-09 16:37 ! Citera #
Jag kan bara hålla med... Använder körkortsboken som går att ladda ned gratis online här, och det är flera saker jag har fått googla fram för att det inte framgår i boken eller är otydligt.
Aint 2024-06-09 20:50 ! Citera #
Håller med 2024-06-09
Jag kan bara hålla med... Använder körkortsboken som går att ladda ned gratis online här, och det är flera saker jag har fått googla fram för att det inte framgår i boken eller är otydligt.
Har du någon bra video som förklarar högerregeln och väjningsplikten som jag skrev om i mitt första inlägg. Desto mer källor desto bättre tänker.
Aint 2024-06-09 23:10 ! Citera #
Nu ville jag säga att jag löste problemet! Jag gick in via bank id för att skanna qr-koden men det jag ska göra är att bara rikta mobilens kamera mot qr- koden så fungerar det att se videorna som tillhör körkortsteoriboken. Alltså inte gå in via något bank id. Nice:)
Gäst 2024-06-09 23:28 ! Citera #
Aint 2024-06-09
Nu ville jag säga att jag löste problemet! Jag gick in via bank id för att skanna qr-koden men det jag ska göra är att bara rikta mobilens kamera mot qr- koden så fungerar det att se videorna som tillhör körkortsteoriboken. Alltså inte gå in via något bank id. Nice:)
En vanlig klassiker är annars Swish-appen. Men ja, QR-koder som länkar till en URL ska scannas med kameraappen och inte för att bekräfta sin identitet i BankID...
Gäst 2024-06-10 11:57 ! Citera #
Aint 2024-06-09
Nu ville jag säga att jag löste problemet! Jag gick in via bank id för att skanna qr-koden men det jag ska göra är att bara rikta mobilens kamera mot qr- koden så fungerar det att se videorna som tillhör körkortsteoriboken. Alltså inte gå in via något bank id. Nice:)
🤦‍

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 19:00
2
I går 13:05
3
I går 09:11
8
2024-07-25 12:47
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor