Start > Körkortsforum > Lyckad uppkörning Sala

Lyckad uppkörning Sala

Angie 2024-06-05 16:27 ! Citera #
Äntligen. Efter 7 teori prov och 4 uppkörningar kan jag stolt skriva här att körkortet är mitt.

Jag har kört upp i Järfälla, Farsta, Norrtälje och nu sist Sala.
Till er som kuggar i Sthlm. Kör utanför Sthlm. Folket är trevligare, vägarna är skönare och allt är bättre bara man kommer utanför Stockholm.

Lycka till ! Kämpa kämpa även fast det suger att kugga. Idag grät jag av lycka i trafikverkets bil.
En dag blir du godkänd.
Anna O. 2024-06-08 16:48 ! Citera #
Stort grattis! Bra kämpat! Och tack för tips om uppkörningsort. /Anna
Lollo 2024-06-10 00:23 ! Citera #
Hej! Kommer du ihåg vad det var för manuell bil på uppkörningen i Sala? :)
Angie 2024-06-10 18:24 ! Citera #
Lollo 2024-06-10
Hej! Kommer du ihåg vad det var för manuell bil på uppkörningen i Sala? :)
Jag tog automat och körde med en Volvo. Det stod en vit golf där också. Den kanske var manuell men det vet jag tyvärr inte.
Molly 2024-06-24 14:11 ! Citera #
Hej!
Kommer någon ihåg vilken rutt och vad ni fick göra vid uppkörning i Sala? :)
Angie 2024-06-25 00:05 ! Citera #
Molly 2024-06-24
Hej!
Kommer någon ihåg vilken rutt och vad ni fick göra vid uppkörning i Sala? :)
Från Trafikverket tror jag vi körde vänster och sen direkt höger. Kommer inte ihåg rutten men körde lite landsväg och en motortrafikled där det var 90 men jag var osäker på hastigheten och låg i 70 tills han jag körde med frågade vet du vad hastigheten är här ? Nej svarade jag det är därför jag bara ligger i 70 för jag vill inte köra för fort. Då sa han att det var 90 och jag gasade upp till rätt hastighet.

Körde på någon landsväg och fick stanna bilen, köra in vid några soptunnor som jag skulle backa runt. Det var typ två stora rondeller, och juste det är flera järnvägsspår runt trafik verket !

Men jag kollade båda sidor flera flera gånger innan jag passerade dom.

Efter att ha kuggat 3 gånger var jag osäker på om jag skulle klara det, men han sa att jag var godkänd och det kändes jättebra. Super trevlig och bra kille jag körde upp med.
Jag är jätte nöjd med Sala.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 19:00
2
I går 13:05
3
I går 09:11
8
2024-07-25 12:47
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest