Start > Körkortsforum > Uppkörning Upplands Väsby

Uppkörning Upplands Väsby

Sthlm 2024-05-31 19:21 ! Citera #
Jag lyckades boka en tid för uppkörning i Upplands Väsby. Adressen är Johannelundsvägen 2-4. Men jag hittar ingen information om att där finns ett förarprovskontor... Hittar inget på Trafikverkets hemsida och när jag googlar kommer inget företagsnamn upp som indikerar att det är dit jag ska. Någon som har kört upp där? Jag blir ju lite osäker på om jag är lurad eller nått :)
Lulu 2024-06-12 18:12 ! Citera #
Jag har också bokat en tid och jag hittar inte heller.🥲
Kati Stork 2024-06-19 20:32 ! Citera #
Sollentunas trafikkontor kommer stänga och flytta till Upplands Väsby under sommarn. Kan vara därför man inte finns några skyltar ännu.
Clara 2024-06-26 12:36 ! Citera #
Jag har också fått uppkörning i Upplandsväsby! Hur var uppkörningen? Var fick du åka och göra?
Sthlm 2024-06-30 12:20 ! Citera #
Kati Stork 2024-06-19
Sollentunas trafikkontor kommer stänga och flytta till Upplands Väsby under sommarn. Kan vara därför man inte finns några skyltar ännu.
Ah, det förklarar nog det hela. Nu vet jag var det ligger i varje fall och har uppkörningen i kommande vecka. Är så fruktansvärt orolig och nervös inför det :cry:
Lucas 2024-06-30 22:04 ! Citera #
Sthlm 2024-06-30
Ah, det förklarar nog det hela. Nu vet jag var det ligger i varje fall och har uppkörningen i kommande vecka. Är så fruktansvärt orolig och nervös inför det :cry:
Vilken address va de ??

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo