Start > Körkortsforum > Göra misstag

Göra misstag

Gäst 2024-05-30 23:34 ! Citera #
Gäst 2024-05-30
Trafikverkets lånebilar generellt är Bensindrivna!

Finns dock några v60 diesel, men då är dom automatväxlade
I Falun förra sommaren fick jag köra upp i en manuell Passat diesel.
Coachen 2024-06-01 23:57 ! Citera #
Ylander 2024-05-29
Hallå allihopa.
Jag har kommit en bra bit i körningen, och har en uppkörning uppbokad snart. Ändå kan jag känna att jag då o då gör misstag, som idag när jag körde in i en rondell för sent, eller när jag fick motorstopp ett flertalet gånger pga dragläget (ny bil). När skulle ni säga att man är redo för uppkörning?
Även människor med körkort gör misstag av olika anledningar, misstag du gör som inte har körkort kan upplevas som världens undergång. Man får inte vara för hård mot sig själv, att gå felfri dag in och dag ut i trafiken gör varken dom som övningskör eller har körkort. Pröva att inte fokusera enbart på dom små detaljerna, dom tar du med i det stora hela och fortsätter skaffa dig körvana.
Gäst 2024-06-02 20:15 ! Citera #
Gäst 2024-05-30
I Falun förra sommaren fick jag köra upp i en manuell Passat diesel.
De flesta kontoren i söder bytte bilar förra året, och då är det bensin som gäller xc40 t2 manuell

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov